Et værelse uden udsigt…

Vi tog nattoget retur fra Lao Cai til Hanoi i nat. Af en eller anden grund, var vi blevet opgraderet, så det var jo lækkert.
Ebbe fandt sin plads i øverste køje og Kristian og Otto sov endnu engang sammen.

Vi ankom til Hanoi ved 5.30-tiden og tog en taxa direkte i lufthavnen. Desværre havde vi først kunne bestille flybilletter med afgang 11.50 til Nha Trang, så det var en lang formiddag for alle. Heldigvis har ungerne legetøj i kufferterne og deres iPads er altid opladte.

Da vi kom til Nha Trang checkede vi ind på hotellet. Nu er det ingen hemmelighed, at når vi skal rejse så længe, så forsøger vi at booke hoteller til en forholdvis lav pris… men det er muligt, at vi liiiige har valgt lavpris nok denne gang!!? I hvert fald har vi fået et værelse, uden vindue!

Vi gik en tur ned på stranden. Sandet var dejligt mellem tæerne og børnene nød de bare tæer. Bølgerne var meget høje og ikke så børnevenlige i dag, forhåbentlig er de mindre i morgen.

Vi gik retur op igennem byen, for at spise tidlig aftensmad. Hold da op, der er sket noget, siden jeg var her for 8 år siden!!! Nha Trang har haft vokseværk!!! Mega mange hoteller og endnu flere på vej. Kæmpe hoteller med 20-30-40 etager. Trafik, neonlys, knald på.
Vi synes lidt at byen minder os om Krabi, midt i højsæsonen, og det er ikke lige vores typiske favorit…

Såh… nu overvejer vi lidt hvad vi skal. Blive de 6 nætter, vi har booket hotellet, eller rejse afsted tidligere.
Skal vi mon tage bussen ned til Mui Ne eller til Saigon. Flyve til Phu Quoc eller ud af landet…

Vi beslutter det i morgen, når vi forhåbentlig har fået en god nats søvn.
Over and out.

4 kommentarer til “Et værelse uden udsigt…”

1. Hej søster

Go’e historier og oplevelser. Ser ud til I har godt styr på turen. Tror aldrig bølgerne lægger sig i Na Trang, Stillehavet er ikke til at spøge med. Lov mig lige at tjekke Sailing Club ud inden i rejser, hvis den alså stadig ligger der!

Go rejse!
    Hilsen brormand

1. Hej Brormand.
      Ja havet og stranden er den samme, men byen er godt nok vokset.
      Jeg var på Sailing Club for 8 år siden, og den ligger her stadig. Må se om vi kommer derned i denne omgang.
      Hils drengene og AL.
      Kram

2. Hej fam Binger
    Hvor er det en super god beslutning i har taget , at vise jeres børn andre lande end lige Dk. Men det må også være en fed oplevelse for jer begge at være så tæt og meget sammen med drengene. Det er en fornøjelse at følge Jer og du skriver bare godt Ida, så hvis du bliver træt af Nordea såååååmange kolde hilsener til jer fra Carsten og Birthe

1. Tak for de fine ord Birthe. Men jeg må nok hellere lade være med at skifte Nordea ud for en blogger-tilværelse lige med det samme 🙂